Recenze (424)
Tiexi qu (2002)
Král všech dokumentů prostupujících úpadkem. Pasáž ve třetí části, kdy se syn zhroutil po návratu svého milovaného otce z vězení, hnula mým lidstvím.
Happy Hour (2015)
Poklidně devastující.
Manakamana (2013)
Cinema verité v kabinovém zenu. Další z masterpieců harvardské Sensory Ethnography Lab.
Svoboda (2019)
Slowmotion de Sade.
Good Luck (2017)
"The sun shines above, but it is dark here."
143 rue du désert (2019)
Když čaj na Sahaře, tak jedině od Královny pouště.
Ham on Rye (2019)
Zvěsti o tom, že se tady potkává Linklater s Lynchem, rozhodně nelhaly. Možná přeháním, ale feel-good movie ještě nikdy nebyl tak zneklidňující. A jak někdo píše na Mubi: „It’s not cheesy and it’s not for stoners.“
La Commune (Paris, 1871) (2000)
Jeden z nejintenzivnějších filmů, co znám. Watkins je pán.
Daguerreotypes (1975)
Ženy a muži za pultem.
Family Romance, LLC (2019)
Herzog najímá najatého herce, aby vystupoval jako herec v inscenovaném dramatu natočeném v dokumentárním stylu, a vychází mu to. Doporučuju verzi, která po skončení filmu obsahuje video rozhovor s režisérem.