Recenze (34)
Nový svět (2005)
Nádherná kamera. Terrence Malick se opravdu pochlapil. Krásný, pomalu plynoucí příběh o lásce a k tomu úžasná příroda. Víc takových filmů!!!!
Wrestler (2008)
Nuda, nuda a nuda. Čekal jsem drama o stárnoucím zápasníkovi, ale nedočkal jsem se. Měl jsem pocit že Mickey Rourke se pořád jen lituje. Aronofského filmy mi nevadí a některé oceňuji velmi vysoko (Černá labuť, Fontána), ale tentokrát mě minul. Takže jedna hvězda za herecké výkony Mickeyho Rourka a za krásnou Marisu Tomei.
Fontána (2006)
Mrzí mě, že jsem tento film shlédl až včera a že mi tak dlouhou dobu unikal, i když nevím jestli jsem ho úplně pochopil. Vizuálně mě to úplně dostalo a k tomu ta nádherná hudba, geniální režie p. Aronofskeho (ale např. Wrestler se mi nelíbil) a výborný Hugh Jackman. Aronofsky se mi tentokrát pořádně vryl pod kůži. Budu se na to muset podívat ještě jednou (nejméně), abych si vychutnal detaily, objevil neobjevené a znovu se pokochal vizuální a hudební stránkou filmu. Děkuji, pane režisére.
Resident Evil: Odveta (2012)
Akce, akce a zase akce. Nečekal jsem nic jiného než akci a tu jsem dostal. Děj v podstatě žádný a videoherní zpracování mi až tak nevadilo. Nezbývá než doufat, že poslední díl série bude lepší a snad také opravdu poslední :-)
Kronika (2012)
Slabota. Parta adolescentů získá zvláštní schopnosti, předvádí se a pak se to jednomu vymkne z rukou. Otřesná kamera, žádný děj, hlavní hrdinové po sobě neustále pokřikují (film jsem viděl s dabingem). Nemám nic proti filmům pro teenagery, naopak je mám rád, ale takhle by to teda nešlo. Nemůžu jinak než za *, a to jenom díky nízkému věku režiséra a ucházejícím trikům.
Veterán (2012)
Nemůžu si pomoct, ale mě tyhle filmy baví. Samozřejmě má svoje nedostatky, ale jako odpočinkový film, u kterého člověk nemusí přemýšlet je vynikající. A Danny Trejo, kterého mám moc rád, je už jen třešnička na dortu. Takže u mě dobré.
Iron Sky (2012)
Velmi vtipná a nápaditá satira. Nádherná sci-fi komedie typu cobykdyby. Některé nápady jsou doslova šílené. Po shlédnutí jsem byl nadmíru spokojen a drobné nedostatky a nelogičnosti odpouštím. Jen více podobných filmů a tvůrců, kteří se nebojí udělat si srandu z čehokoli a kohokoli.
Underworld (2003)
Je to akční řežba od začátku do konce. Atmosféru film má, příběh nikoli. Kate Beckinsale je krásná a to je přibližně všechno. Herecké výkony žádné (ne proto, že by to herci snad nezvládali, ale prostě neměli co předvést), opět to svou krásou zachraňovala Kate. Triky OK. Takže za akci a atmosféru ***.
Ninja Assassin (2009)
Akce opravdu dobrá, ale ty rádobyvtipné hlášky - hrůza. Ubohý scénář, ubozí herci. Škoda, docela mě to bavilo, film měl spád. Takže za akci ***
Černá hodina (2011)
Filmy s touto tematikou mám rád. Nebylo to bůhvíco, ale dobře jsem se bavil a nemusel jsem u toho přemýšlet. Triky byly na překvapivě dobré úrovni a herecké výkony na úrovni překvapivě špatné. Ovšem v tomto se to dalo překousnout. Doporučuju všem, kteří mají rádi invaze mimozemšťanů a nečekají nic víc než zábavu.