Recenze (117)
Gravitace (2013)
Nechapu co je na tom tak uzasneho. Jako dobry. Ale ten wow efekt, ktery je mi medii predkladan se v kinu ani ve 3d nekonal.
Mlčeti zlato (2009)
I když je to zajimavy dokument, je tomu tak spíše kvuli cizokrajnosti nežli novym faktum v kauze těžařské firmy.
Pád Bílého domu (2013)
Chtel jsem dat odpat. Po takovemto filmu mam nutkani si kleknout a strcit si prsty do pusy abych ze sebe vydavil ten u.s. sterotyp.
Můj vědecký projekt (1985)
Škoda, mohlo to být dobré béčko, ale je z toho přeplácané céčko. Scény s dinosaurem, či předjetí jakéhosi elektrického výboje v drátech autem je prostě děs běs.
Johnny Mnemonic (1995)
Vcelku srágora. Davam jednu hvězdu za postapokalipticke prostredi a jednu za Keena, ktery ale film nezachranil. Bohuzel hodnoceni je dane odstupem casu. Tamni technilogie pusobi proste smesne. Zatimco treba daleko starsi Vetrelec byl nadcasovy. Cim to je? Nekdo umi a nekdo ne.
Pětistovka (1949)
Parádní oddechovka pro milovníky Jawy. A komu se protiví budovatelský a propagandistický podtón, uvědomte si, co nám filmy cpou dneska. Násilí a feťáky. No nevím co je horší. Samozřejmě již zmíněný nepřítel pracující třídy - vrátný je už moc. Film ale ukazuje hezké stroje a o to jde.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Mam rad beckovi filmy. Bohuzel toto je prespriliz. Tvurci nemeli soudnost. Trapnost nadevse. Prechody mezi sceny, akce, pribeh je hooodne ohrany i postavy jsou suche. Jinak i s mizernym rozpoctem se da natocit dobry film. Ne ale tato naivita.
Hostitel (2013)
Skoro odpad. I v serialu ulice je mene sentimentu a vice akce
Pavoučí teror (2002)
Jednim slovem céčko. Ale proc ne.
Atlas mraků (2012)
Krásně vizualně i výpravově zpracované příběhy, které na sebe zdánlivě nezapadají. Mají ale všechny stejný podtext. Nevzdat se svých práv a bojovat za svobodu. Jediné co tomu kazí je už novodobí multikulturalismus, transexualita a homosexualita protěžována bratry, pardon dnes už sestrami Watschowski.