Recenze (117)
Vysaj si (2009)
Naprosto oddechová komedie. Navíc doplněná dobrou hudbou. Škoda, že se takových netočí víc. Po hoře nesmyslů alias Avangers jsem u něčeho mohl vypnout mozek na hodinku.
Vampire Academy (2014)
Nuda pro holčičky
Dárce (2014)
Zřejmě v půlce došly peníze. Tak hlavní postava sjela kopeček sněhu na sáních a konec
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nudaaaa. 2h se divat na plačku, výprava zádná a vlastne i pribeh zadny. Ano. Nemusel jsem chodit do kina, ale udelal jsem to kvuli pritelkyni a lituji toho :)
Na život a na smrt (2013)
Superhrdinove vs šmejdi s AK. Místo kulek létají žihadla a všichni vesele pobíhají dál. Neměl to točit Marvel? Ale po tom co pustili nepřátelé bez nějakého svázání jsem jim to i přál. Za demenci se platí.
Kameňák 4 (2013)
Ale co, bavil jsem se.
Strážci Galaxie (2014)
Ubiram jednu * za nekdy ne zcela navazujici sceny. Nektere by si zaslouzily vice casu nebo dokresleni deje. Take marvelovsky typ filmu moc nemusim. Proste vzdy uvidim boj v ponicene lodi nad zemi atd. Ale Strazci jsou o dost jini. Mistama se mi dokonce zdalo ze by film mohl konkurovat 5. Elementu. Ale brzy jsem procitnul. Kazdopadne nelituji vstupneho do kina za ktere jsem dostal porci vtipne scifi s nadechem nostalgie diky rock'n'rollove hudbe. Jinak nevim proc ale pri precteni nazvu Strazci galaxie si vybavuji Strazce vesmiru a jejich morfovani.
Kráska a zvíře (2014)
dve hvezdy za ty tytány na konci. jinak slabota s ne moc sympatickou hereckou
Krvelačná monstra (2011) (TV film)
parádní efekty, asi dělany v movie makeru
Prokletí Midasovy skříňky (2013)
Uz bezim celý žhavý do kina na pokračování viz reklama na konci. Uf. Nudne. Nějak se nedokážu stotoznit s hrdinou.