Poslední recenze (13)
Beze stopy (2002) (seriál)
Beze stopy je pro mě příjemná změna týkající se kriminálních seriálů. Protože na rozdíl od ostatních kriminálek se tu většinou neřeší vražda. Je to dobrý pořad, s dobrými nápady a skvělými herci. :)
VALL-I (2008)
Na vall-i se mi nejvíce líbilo, že je na rozdíl od ostatních animáků velice dojemný, ale i přes to tam bylo dost vtipných scének. Pro mě jasně patří mezi oblíbené animované filmy.
Den nezávislosti (1996)
Svou nepříliš logickou sránkou se stává tento film tipickým americkým sci-fi. I když je to poněkud cliché, hrají tam skvělí herci, kteří se navzájem báječně doplňují. U hlášek a akčních scén z tohoto filmu se pobaví snad každý.