Poslední recenze (41)
Až na krev (2007)
Oscary za kameru a nejlepsi herecky vykon jsou tu naprosto na miste. Krasne, dlouhe zabery ktere jsou pastvou pro oko a naprosto uzasny Daniel Day-Lewis ktery je schopny behem nekolika minutoveho rozhovru vystridat tolik ruznych vyrazu a mimik, ktere jinde kolikrat nevidime ani za cely film.
Hvězdný prach (2007)
Původně jsem chtěl jenom 4* ale za De Nira a Michelle Pfeiffer a celkově moc příjemné překvapení přidám na 5*.
Vzpoura ve věznici Carandiru (2003)
Osobně bych v tom žádnou agitku neviděl. Popis celé vzpoury je sice podáván jenom z jedné strany tj. pohledu vězňů, ale díky předchozímu průběhu si člověk může udělat celkem slušný obrázek o tom, kdo vlastně ten příběh ve, kterém nic není černobílé vypráví. Kdyby "seznamovací část", která je složená z jednotlivých epizod a příběhů jak se do Carandiru dostali jednotliví vězni, nebyla tak rozstříštěná a mezi jednotlivými příběhy byly určité návaznosti tak jasných 5, takhle 4 a pul. Rozhodně stojí za zkouknutí.