Poslední recenze (350)
Sobík (2024) (seriál)
Jeden z nejdivnější seriálů na Netflixu v dobrém slova smyslu. Obě postavy, Donny a Martha jsou vlastně děsivé, jen u Donnyho se k tomu prokousáváte déle a vlastně zjišťujete, že Martha není tak důležitá postava, jak se zprvu zdá. Občas je příběh přitažený až moc za vlasy, ale vlastně mi to nevadilo.
Vraždící krocan (2009)
Tohle je asi první blbý film, který byl vlastně sranda a i když to vypadá hrozně, tak nápady film jen srší a odkazy na všemožné filmy taky. Pobavilo, ale samozřejmě, rumové kino Balt tomu dodalo větší kouzlo.
Antracit (2024) (seriál)
Mysteriózní patlanice z francouzské díry někde v horách, kde je všechno propojené, vše souvisí se vším a každá scéna vybalí pokaždé větší kalibr wtf momentů, aby na konci autoři vše dovysvětlovali a spojovali všechny wtf momenty nesmyslnými nitkami. Jako by mi to něco připomínalo, že by Harlana Zpatlámvšechnosevším Cobena?