Recenze (148)
Logan: Wolverine (2017)
Ne že by akce nebylo dostatek, vlastně akce byla furt, respektive to bylo dvouhodinové masakrování, ale nic moc navíc. Možná by si to zasloužilo víc než 3*, ale subjektivně hodnotím takto.
Venom (2018)
Akční film plný akce, smyslný příběh, člověk se rozhodně nenudil, nicméně v těch všech marvelovských filmech zapadne a po delší době si na něj asi moc nevzpomenete. Uvidíme, jak se Venom promítne v dalších filmech, potenciál tu je velký.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Oproti předchozímu Jurskému světu asi ok, ale ve srovnání s JP to už je slabší. Opět zde shledávám trend snažit se za každou cenu přinést větší, silnější a chytřejší monstra, ale pak ty akce vypadají dost směšně. Režisér si hraje s maximálním nebezpečím (láva pár metrů od člověka, masožraví dinosauři decimetry od potenciání oběti), ale pak vždy nějakou neuvěřitelnou náhodou zrovna hlavní hrdiny láva nezasáhne, superrychlý a silný dinosaurus nedohoní malou holku na dlouhé volné chodbě, brachiosaurus se vejde do sklepa atp... Pak už to nepůsobí moc věrohodně. Pokračování to je důstojné, oproti jedničce jsme se mohli těšit i z dost akcí (bohužel to napětí bylo mnohdy uměle vykonstruované a poté v dobrém úmyslu nechat živé hrdiny, se nesmyslně vytratilo, těch náhod bylo už moc...), každopádně konec byl udělán smysluplně a trojka bude mít obrovský potenciál, tak snad se tvůrci poučí a trojka bude dechberoucí (ale reálně a ne překombinovaně).
Pád Země (2015) (TV film)
Nedalo se dokoukat. Udivilo mě, že film byl natočen v roce 2015 v zámoří, protože efekty byly horší, jak z roku 95. Děj, alespoň z toho co jsem viděl, byl divný a nelogický. Potenciál mohl tento snímek mít, ale byl totálně nevyužit.
Wonder Woman (2017)
Zkombinovat antické Řecko s II. světovou válkou je velice odvážná kombinace, ale je to docela dobré, vlastně o dost lepší než nsem čekal. Člověk se moc nenudí, i když podobných filmu se superhrdiny je tu poslední dobou opravdu dost.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Průměrné ve všech směrech, předvídatelné, dětinské. Se vším, co člověk mohl očekávat (ale bez ničeho navíc).
Spider-Man: Homecoming (2017)
Samostatný film o Spidermanovi? No spíš taková loutka Iron Mana. Film volně navazuje na jiné marvelovské filmy s Avengers , nicméně Spiderman zde prostě je, nějaké slušné zasvěcení jeho vzniku zde vůbec není. Je zvláštní, že děj trilogie Spider-Man od Sama Raimiho, dva díly The Amazing Spider-Man od Swackhamera a nynější jsou tak diametrálně odlišné. Osobně ale jak děj, tak herecké obsazení (Příště bude Peterovi 13 a tetě May 30?) dle mého mají bohužel klesající tendenci. Nové díly mohou nadchnout jen filmovými efekty a akcí (i když té v tomhle novém Spidermanovi snad ani nebylo nějak moc víc) a co se týče protivníků, tak i zde jsem na vážkách, no uvidíme, co přinese další díl..
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Dlouho jsem se ostýchal si tento film pustit. Důvodem bylo velké stáří, žánr western, které zrovna nemusím a také délka filmu, chyba. Naštěstí jsem neodolal a vysoké hodnocení filmu mě přesvědčilo ho zkusit a dobře jsem udělal. Film je velice povedený, člověk se nenudí a co se týče myšlenky, tak kam se na něj hrabou dnešní přeefektované filmy bez nápadu. Velmi silné 4*.
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Velmi slabé navázání na první 4 díly. Nebýt veverky, tak nebudou ani ty 3*.
Kniha džunglí (2016)
Vcelku fajn film jen z přírody, jen škoda že je tam dost zbytečných nesmyslů - tygr šplhající po stromech, pětimetrový orangutan, medvěd, který by zdatného horolezce strčil do kapsy, had s dvoumetrovou čelistí atp. Pokud je film posazen do reálné přírody, tak tohle mu výrazně ubírá.