Recenze (115)
Iluzionista (2006)
Ja som si to vychutnaval, takze ma koniec prekvapil a nebol som sklamany. Inak je zaujimave, ze rozdiel oproti imdb je az 10%...
Hrdinové (2006) (seriál)
Lost aj Prison break su dobre serialy ale proti tomuto, je to len cisty priemer. Som fakt uneseny a hrozne namotany. Kto ma rad X-menov a filmy s podobnou tematikou, urcite na tom bude podobne.
Za deset dvanáct (2006)
Na zrejme nizkorozpoctovy film velmi podarene dielo v tarantinovskom style. Odporucam.
Moje superbejvalka (2006)
koniec je hrozne naivny ale par forikov ma fakt dostalo. inak je to taky priemer
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Musim polavit...bolo to fajn ale obcas som len neveriacky krutil hlavou. Hviezdicky ma hlavne za odvahu, co vsetko dokazal tento exhibicionista urobit kvoli tomuto filmu - ak sa to tak da vobec nazvat.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Tolko ludi odist z kina som nevidel ani pri MI:2. Mal som chut pridat sa medzi nich ale nejak som to ustal. Nesokoval ma ani tak koniec ako skor zaciatok. Ked clovek vydrzi ten, koniec ho ani velmi nerozhodi. A nehodnotim, pretoze mam hrozne zmiesane pocity - hybe so to niekde medzi odpadom a styrmi hviezdickami...edit: uz sa to dohybalo, nechapem, co ludia na tom filme vidia. druhy krat si ho uz asi tazko pozriem
Dobrý ročník (2006)
Vynikajuca zabava a skvele odvedena praca. Trefne hlasky pripadne nejake tie ponaucenia od stryka, ktory toho vie vela o zivote. Takto nejak si predstavujem naozaj dobry film. PS: Hodnotenia na IMDB neberte moc vazne kedze si film robi prdel z amikov, je jasne, ze to bude "trosku" skreslene :))
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Medzidruhova erotika a Jay ako "zakliata" panna vo Vahu fakt nemali chybu :))
Lidská skvrna (2003)
pekna ukayka toho, aki su ludia blbi.
Sexy Pistols (2006)
sprostost na n-tu ale fakt som sa pri tom skvele bavil. proste blbosti obcas potesia... :)