Oblíbené filmy (10)
Leopardí žena (1938)
Nádherná komedie, která nikdy neomrzí a ještě je dobře vypracovaná... Leopard? Baby! :)
Pan Nikdo (2009)
Neřízená střela (2010)
Královna Viktorie (2009)
Výprava, herci, scénář, všechno se jim to povedlo a hudba je jednoduše geniální.
Někdo to rád horké (1959)
Tom Curtis a Jack Lemmon, Josefína a Dafné. To je symfonie a Billy Wilder geniální dirigent tohoto krásného kousku filmařské práce.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Trochu zamrzelo, že finální střet Pána zla a Chlapce, který přežil přenesli z Velké síně a odehrál se beze svědků. Oproti knize dost suché - nikdo se neradoval. Jako by to byla samozřejmost, že Harry zvítězil. Snímek je jinak bravurně zvládnutý. Křivka napětí, jako malovaná, stoupá a klesá a udržuje chod děje ve správném tempu. Milé zakončení Seamusovy "výbušné" povahy odkazuje na Rowlingovské provázání všech dílů, Kamenem mudrců počínaje. Přestože epilog zahráli stejní herci, nevypadali směšně a Daniel Radcliffe zvládl i to: "Albus Severus Potter" s důstojností. Krásné zakončení série, se kterou jsem vyrůstala a kterou jsem i teď, po deseti letech od chvíle, kdy jsem četla první díl, neustále posedlá :)
Jak vycvičit draka (2010)
Strach má velké oči (1980)
Jumpin' Jack Flash (1986)
Na cokoliv, kde hraje Whoopi se s chutí podívám a v komedii ona prostě válí. Je jedno, co říká, stačí jak to říká...