Poslední recenze (21)
Tajemství světových muzeí (2011) (seriál)
Tento pokus o dokument je často tak nepřesný. Místy až nepravdivý. Naprostá ztráta času
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Adolescentní jůtůbři (někteří si už dokonce holí bradu) dostali šanci se projevit ve vlastním pořadu, výsledkem je nesledovatelný hnus s naprosto debilními dialogy naprosto nezajímavých lidí, kteří dělají "něco" tím naprosto nejnezajímavější způsobem. Dokonce jsem si dal tu práci, přetrpěl trapné reklamy na prima play, abych viděl ten díl s vysmaženou palicí Orionem, ale ani ten mě nedojal. Upřímně jsem doufal, že to bude jakási koruna trapnosti, po kratší úvaze pevně věřím, že to bude ještě trapnější, ale to se rozhodně nedozvím, protože tomuto pořadu nehodlám věnovat už ani vteřinu navíc.
Predestination (2014)
Časoprostorově zparadoxovaný nesmysloid se silným efektem "tak kdy už to bude?" Nebýt stupidního konce a absence nějaké opravdové pointy, byl bych i sáhl po 5 hvězdách, ale takhle. 3 páč to zklamání jen tak nespolknu.