Poslední recenze (14)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Uz dlho som na CSFD nic nehodnotil, ale to aky to bol master fail ma donutilo sa po roku prihlasit a povedat... JE TO MASTER FAIL. Jedna hviezda za spustu hustych kociek...
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Takéto filmy nevymreli a to je fajn. Dobre napísaný akčňák, ktorý sa na nič nehrá. Nič viac nič menej.
Tekken (2010)
Som fanúšik hry a tak som rád že to aspoň nebola úplná strata času. Chýbalo mnoho postáv z hry, hlavne tých zaujímavých a značne ma mrzelo že okolné prostredie nebolo rozvinuté viac pretože by to dodalo súbojom iný rozmer. Takto je to len zohraná mlátička s pár dobrými bojovými scénami a sexy outfitmi.