Recenze (341)
D-Tox (2002)
Priemerny filmac s priemernym Stalloneom. Inak atmosfera filmu celkom sla. Len ten koniec mohol byt mohutnejsi.
Blade Runner (1982)
Umelecky nádherné. Hudba a atmosféra elektrizujúca. Nádherná robotka. Všetko. Čakal som oveľa oveľa viac.
Životy těch druhých (2006)
Uzasne. Skvostne. Skoda, ze sa viac takychto inak velmi lacnych filmov netoci u nas alebo v Cechach. Nametov z nasej historie mame az moc.
Vratné lahve (2007)
Velmi prijemna letna podivana. Ziadne tiche chvilky a hlavne osudy obycajnych ludi robia tento film velmi dobrym spestrenim nedelneho vecera.
Království nebeské (2005)
Velmi dobry historicky film, ktory posobil velmi vyvazene a pravdivo. Mozno to chcelo trocha viac velkoleposti. Inak Bloom bol velmi slaby. Neeson mal jednoznacne zit o cosi dlhsie.
Lola běží o život (1998)
Dobry napad, dobre europske spracovanie. To prave posobi niekedy viac hodnoverne ako milionmi nabuchany hollywoodsky akcnak.
Bourneovo ultimátum (2007)
Inteligentny akcny thriller, ktore nenudi a v ktorom sa stale nieco deje. Damon je skvely.
Dva muži ve městě (1973)
Nemám slov. Vždy keď si tento film pozriem, tak ma až zamrazí pri sledovaní osude hlavného "hrdinu". Film naviac vynikajúco zobrazuje francúzsku spoločnosť a súboj medzi starou konzervatívnou a mladou liberálnou elitou.
Batman začíná (2005)
Vynikajuci pribeh. Akcie sice pomenej naproti dvojke, ale ten pribeh... Vsetko ma predsa svoj zaciatok.
Kurýr (2002)
Skvela a efektna akcna podivana. Statham rules.