Poslední recenze (7)
Gravitace (2013)
Strašně jsem se na to těšil, proto tak malé hodnocení. 3D k ničemu - předpokládám, že za to může pasivní (brýle) 3D v Cinestaru. Všim jsem si toho u dvou letících úlomků, ale nijak strhující to nebylo. No a když nefunguje 3D, tak si začnete všímat příběhu...ehm..... Šel jsem na George (ten byl taky nejlepší) a dostal uhekanou Sandru, které měla tak minimálně 5x umřít. Dobrej zvuk. Muzika asi taky, ale titulkový song - zbytek si teď nějak nevybavuji - vykradený Inception.
Iron Man 3 (2013)
Zatím nej IM, po špatné dvojce jsem byl na rozpacích, ale nakonec se risk vyplatil. Jinak 3D je zbytečné - a že by zde bylo dost momentů, který by jistě vypadaly pěkně. Možná by to chtělo filmy ve 3D točit a ne je pak pouze dodatečně převádět. Badass titulky. P.S. počkejte po klasických titulcích - scéna je krátká, ale vtipná.
TRON: Legacy 3D (2010)
Souhlasin s Morganem, podruhý se mi na 3D stalo, že nejlepší byly ukázky. Pak najednou měl člověk pocit, že 3D jsou akorát titulky. Ale jinak se mi Tron docela líbil. A nejlepší scéna je když bojujou v baru. Bohužel se mi zdá, že na soudtracku tam songy z týhle části chybí...