Recenze (10)
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
Každej máme svý guilty pleasure!
The DUFF (2015)
To přece neva, že to ani trochu není podle té knižní předlohy.....
Modrý tygr (2012)
Animované sekvence a ilustrované věcičky jsou neuvěčitelně nádherné, hravé, tajemné...prostě lábuž a dokonalost! Aby taky ne když výtvarnou stránku dělal Horváth. To je bohužel tak 10 minut filmu. Těch zbývajících 80 je neskutečná nuda k uzoufání...což je smutné, když pro něco tak neuvěřitelně nádherného musíte trpět skrz něco takového.
Na sv. Valentýna (2010)
vetsi bizardni sbirku uchylaren a nechutnych americkych zvyku jdouci klipovite za sebou jsem v zivote nevidela. A nesmim zapominat na vsechny odporne valentynske klise jako ruze po zemi, odporne narvane preplnene kvetinarstvi a spol
Kurt strašně zuří (2008)
náhodně jsme na to narazili při večerním překlikávání programů, jednoznačně nejlepší a nejvtipnější film večera!!!
Válečný kůň (2011)
prorokovala jsem kamarádce, že ten film skončí tím, že ten klučina pojede na Joeym v západu slunce domů...a skončilo :D ach jo, bylo to...podivné
Dračí klon (2003)
nejlepší odpad!!!!! jak nakonci stíhačka sestřelujou toho draka to je nejlepší!!! nebo jak na začátku pořád nevííí :) filmík který se dá výborně komentovat a u kterého jsem si zakřičela častokráte a radostně v různých obměnách: "Sežral ho drak!!!" "Sežere ho drak!!!" "Sežere je drak!!!"
Robin Hood (2010)
můj tatík dorazil zrovna na proslov "musíme vybudovat zemi..." a nazval to budovatelským filmem z padesátých let. Díkybohu že jsem na to nešla do kina asi bych se unudila víc než jen u televize. Čekala jsem jaksi víc
M*A*S*H (1972) (seriál)
Nikdy neomrzí.
Krev jako čokoláda (2007)
tohle jsme našly jednou dávno s kamarádkou ve vše za 39 nebo v tak něčem, ráda na ten film s úsměvem vzpomínám i když to byl (a je) totální brak, ale tak co že...každý měl někdy brakové období