Recenze (506)
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Nejlepší DVD záznam koncertu který kdy kdo natočil. Bezchybný výběr skladeb, vynikající režie a učinkující - netřeba mluvit.
Nedotknutelní (2011)
Úžasný film. Hořkosaldká komedie o vzniku jednoho přátelství.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Už ne tak nezávislé jako první díl, ale i tak parádní. Co jiného může neherec Arnie hrát, než robota u kterého vlastně nevadí, že neumí hrát. Narozdíl od jedničky snesou triky i dnešní přísná měřítka.
Terminátor (1984)
Nizkorozpočtový sci-fi horor, který strčil do kapsy většinu blockbusterů, které od té doby vznikly. Film (a režisér), kteří tímto filmem určili pravidla žánru.
Pád do tmy (2005)
Tak tohle mě dostalo. Úplně náhodou se mi to dostalo do ruky na DVD a byl jsem naprosto nadšen. Takhle má vypadat horor. Nemám co bych dodal. Jdu shánět další filmy Neila Marshalla.
Černá hodina (2011)
Tak jsem se těšil a nic. Spletenec všemožných již viděných scén a nic z toho. Takový nemastný neslaný kříženec Války světů a Já legenda.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Dobrý, dobrý, dobrý. Nový Huntův tým složený z výborných herců. Oba pánové pomocníci svého bose bez problémů zastiňují a dámská čtvrtina týmu jim zdatně sekunduje. Obzvláště část z dubajského mrakodrapu si zaslouží absolutorium. Trochu trapný konec a Cruise. Já toho chlapa prostě nemusím.
Věc (1982)
Parádní horor a klasika světové kinematagrofie. Není to špatný, ale bohužel tenhle film strašně stárne. Většina triků dnes vyvolá spíše úsměv na tváři.
Muži v naději (2011)
Dobrá komedie o sexu, nevěře, smrti a odpuštění.
50/50 (2011)
Vynikající hořká komedie. Naprosto perfektní dvojice hlavních hrdinů a nelehká životní překážka jednoho z nich.