Oblíbené filmy (10)
Donnie Darko (2001)
Tenhle film prostě miluju. Už jsem ho viděl 4x a můžu klidně zas. Kdo máte rád ujeté filmy, tak Donnieho doporučuju. Jake Gyllenhaal má skvělý pohled šílence, kterým vždy ještě rozechvěje napínavé scény. Nechte se strhnout odpočítávaným příběhem a poté se nechte dohoupat na závěrečných scénách podkreslených výbornou hudbou. Nemohl bych dát 6*?
Osudový dotek (2004)
Osvícení (1980)
Kouř (1990)
Dokonalé dílko plné svěžího humoru i vážných témat. Aneb sametová revoluce z pohledu divadla Sklep.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Dokonalý trik (2006)
Princezna Mononoke (1997)
Princezna Mononoke je již několikátý filmem stylu manga, který jsem shlédl. A patří jednoznačně na první místo. Je to jeden z těch filmů, kdy se prostě dívate od začátku do konce. Ani jsem si nevšiml, že uběhly 2 hodiny. Krásná animace i příběh jsou samozřejmostí. Ocenil jse také nízkou ,,ukřičenost" typickou pro mnoho japonských filmů.