Recenze (183)
Tropická bouře (2008)
Když je někdo ikona komedie čeká se od něj vždy trochu víc než je průměr. Pbavili mě upoutávky na filmy a těšil se na jízdu. Jenž se polovinu filmu nic zábavného neděje. Teda děje, ale vše je dle mého dost otřepané. Film nabírá dech až k závěru, ale už nemůže dohnat stín slávy, který se před ním táhl. Uvažoval jsem i 4*, ale nároky na mistry jsou prostě větší.
Griffinovi (1999) (seriál)
Family Guy je velmi dobrý seriál, který lze hltat podobně jako Simpsnovi. Musíte mít ale radši trochu víc obhroublý humor a často i dost černý. Trochu mi vadí až markantní podobnost právě k Simpsnovým. Myslím tím rozvržení rodiny jejíž příběhy sledujeme. V čem tento seriál dominuje jsou glosy. Tolik zcizováků k popukání jsem snad neviděl a je to rozhodně můj šálek hořkého čajle. Postavu Petera Griffina bych, ale jistě překopal, někdy je to prostě moc. Je velmi nesnesitelný a až moc tupý (když srovnám s Homerem). Naštěstí je vyvážen Stewiem (mimino-kam se hrabe Maggie), kterému musíte podlehnout. S výhradami 5
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
A zase jsem se nachytal pozitivním hodnocením na CSFD. Battlestar je nekavalitní sci-fi s příšernými herci a ostudným scénářem. To že umí pár animátorů udělat hezké lodě ve vesmíru je jediné co dělá z této sci-fi, sci-fi. Tak otřepané náměty, předvídatelné chování všech postav. Původně jsem zde chtěl udělat rozsáhlou kritiku všech nedostatků, ale neudělám to, jelikož by to bylo dlouhé a nikdo by to nečetl. Teď mě napadla snad jen jedna : Zbývá asi 40 tis. lidí a paní prezidentka svolává u každého svého rozhodnutí novinářskou session s asi 20 novináři. Opravdu vám přijde uvěřitelné, že v krizi kdy jsme skoro vyhubeni a zdrháme vesmírem se budou pořádat nějaké obhajoby rozhodnutí před lidmi a dokonce pořádat volby? Prostě fraška.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Bohužel nechápu maximální rozplývání nad tímto čajíčkem a dokonce jeho umístění v seriálovém TOP5.
Once (2007)
Nerad bych tomuto snímku ubíral něco na jeho popularitě, a proto vůbec nehodnotím. Dle mého názoru jde o velmi slabý snímek. Jak dějově, tak herecky. Pokud bych chtěl udělat nějaký film o svých písničkách, udělal bych raději videoklip než vynucené drama.
Mnichov (2005)
Nikdy nekončící spor o vzniku Izreale a jeho zneuznáním arabským světem. Nikdo není hodný nikdo není zlý. Myslím, že se Spielbergovy podařilo velmi srozumitelně nastínit tento konflikt z pohledu velitele jednotky, jež má provésti vendetu za masakr v Mnichově 1972. Film, jež se zprvu tváří jako špionážní akce alá Mission impossible se již před půlkou velmi zdramatizuje a přechází spíše do výše uvedené filosofické roviny. Velmi dobré
Temná hvězda (1974)
Dost velká nuda snad jen z fanouškovského hlediska zajímavá. Ona většina starých sci-fi vypadá jak komedie. Myslím, že to má být absurdní fraška na tehdejší sci-fi. Součastného (začátek 21.století-nevím kdy to budete číst) diváka těžko osloví.
Strašáci (1971)
Dusné drama o ochraně vlastního domova a lidské nenávisti. Jak se z lidí stávají zvířata, jak jsme slabí a zbabělí, jak jsme hloupí a sobečtí.
Mission: Impossible III (2006)
Tomu říkám odpověď na zpackanou dvojku. Svěží akce se zajímavými nápady (honička s vrtulníky mezi věžemi větrných elektráren), aspoň dostatečnou uvěřitelností v rámci MI a výborné herce se skvělým záporňákem PSH.
Mission: Impossible II (2000)
WTF. Holubi (bezdůvodně) prolétají ohněm aby měl TC ještě efektivnější vstup do místnosti. Potřebuje se dostat z ostrova a nějakej chlap z ochranky nesmyslně jede na motorce proti němu. Naštěstí je tato motorka prakticky neprůstřelná, a tak na ní TC může docela dlouho utíkat. Ruský vědec v australské DNA rekombinační firmě...Já myslí že výčet už stačí aby kapku popsal tento kýč. Nemyslím si že by akční film měl nutně postrádat logiku a překvapovat jen tím že ho natočil "maestro" Woo a ne Svědci Jehovovi.