Recenze (20)
Superman (1978)
Je to spíš 3,5. Kdybych film viděla jako malá, rozhodně bych mu dala hodnocení vyšší... :)
Avatar (2009)
Neuvěřitelný, neskutečný,úžasný zážitek!!!
Poslední prázdniny (2006)
Děs, děs, děs... kdyby tam nebyla Latifah a Depardieu, dám asi odpad. Děsivá scéna se snowbordem a ještě horší konec... Takovou slátaninu už jsem dlouho neviděla...
Piráti na vlnách (2009)
Pět hvězdiček je málo...
Sedm (1995)
Nekoukejte se na to! Hroznej film!!! Nikdy to už nechci vidět znova!
Kouzelná školka (1999) (pořad)
NEvím, proč tak kritické hodnocení... je to pro děti, proboha!!!
Divoký anděl (1998) (seriál)
Rozchod a už jsou zase spolu... co že? 6e by rozchod??? Neee!!! Vždyť už jsou zase spolu!
Esmeralda (1997) (seriál)
Che che, na tohle jsem koukávala s babičkou :)
O človíčkovi (1985) (seriál)
Můj milovanej Večerníček!
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Fuj, jako dítě jsem z toho měla trauma! Takový pohádky by neměli točit.