Poslední recenze (93)
Jako v bavlnce (2020)
Přes ty všechny hvězdy zainteresované je to OBROVSKÁ NUDA. Myšlenka je dobrá a v první polovině se zdá, že se dozvíme něco víc. Ale nekoná se nakonec ani napětí, řádná akce, prostě to není divácky zajímavé. Prvních 20 minut jako nápad stačí, ale pak nepřichází nic, co by stálo za zmínku. Jelikož jsem to teda zhlédla celé, říkám si, jestli to takhle v USA skutečně funguje? Když už tvůrci použili tohle téma, bylo by dobré zahrnout do titulků třeba současnou legislativu apod. Názory na USA jsou momentálně tak moc roztříštěné a tenhle film neukazuje dobrý obrázek. Jde o naprostou fikci, nebo se to zakládá na skutečných zákonech? Celkově jde o nekvalitní snímek zobrazující to nejhorší o USA nudným způsobem s přispěním slavných herců.
Cool Girl! (2023)
Nějak jsem se nepřekousala přes úvodní scénu.
Černobyl (2019) (seriál)
Nedivím se, že Jakob Ihre dostal díky Černobylu Emmy. Jestli někdo většinou málo vnímá kvalitu kamery u filmu, tady vám jen tak neunikne. Nedokážu říct, co na Černobylu není dobré nebo vynikající. Tady si dali tvůrci záležet na každém detailu.