Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (261)

NinadeL 

všechny recenze uživatele

18+ Natálie Císařovská uvažuje podobně jako já. S osudem Andrey Absolonové (1976-2004) se seznámila skrze její nekrolog, což ji posléze inspirovalo k paralele mezi vrcholovým sportem a pornem a na této úvaze vystavěla hraný film. Podle reakcí obyčejných lidí i (rádoby) profesionálních recenzí usuzuju, že většina Císařovské zbaštila i s navijákem hru s propagací filmu.  Někteří jsou dokonce zklamaní z toho, že Její tělo není více sexy nebo naopak nesleduje předpokládaný pád na dno. Císařovská ale nechápe změnu kariéry Absolonové jako morální pád na dno, ale jako logický krok v dané situaci. Její film mnohem víc vypovídá o tom, jak moc toxické je prostředí vrcholového sportu, jak snadno lze pracovat s tělem jen jako s nástrojem, pokud vám ho už v dětství někdo vezme. Co se stalo v životě hlavní hrdinky? Ze dne na den musela ukončit sportovní kariéru kvůli úrazu krční páteře. Neměla v záloze žádnou druhou kariéru (tady vykřičník směřuje k rodičům a trenérce), po uzdravení měla pouze své vytrénované tělo. Poprvé o něm mohla rozhodovat, postupně se začala uzdravovat z tréninkového drilu, začala jíst, menstruovat (další vykřičník směrem k zanedbání péče rodičů a trenérky), rozhodovat o svém sexuálním životě. A jediné, s čím uměla pracovat, byla ambice po úspěchu. A tehdejší české porno nabízelo novou příležitost. Nebyla to jen výrobna levných scén pro internet, byl to svět sám pro sebe, točili se v něm zajímavé peníze, existovala v něm ocenění, která měla nějakou váhu. Nezainteresovaní tento rozdíl asi nedokážou vstřebat, ale určitě je možné si dočíst knihu vzpomínek Tarry White Porno a já, která dle vlastních slov nastoupila do branže půl roku po smrti Absolonové / Ley de Mae a prožila si s jejími bývalými kolegy a kolegyněmi veškeré emoce zármutku. Kdo má odvahu sledovat některé celé filmy Ley de Mae, tak určitě zvládne taky pochopit, jak úspěšná byla a že se jí s tímto řemeslem skutečně podařilo vycestovat a nezůstalo jen u planých slibů malé české produkce. ___ Výjimečně jsem byla na projekci v plném sále a bylo zajímavé sledovat různé falešné vzdechy pohoršení a ujišťování se mezi sedačkami o tom, že je to "opravdu hrozné, co se na plátně děje". Podobně zábavné reakce naposled pamatuju z projekcí Nymfomanky ;) ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

Hezky natočené, ale bohužel taky placaté jako kámen. Nevadí mi snaha pojmout životopis Andrey Absolonové trochu jinak, ale Natálie Cisařovská u svého celovečerního debutu nezvládla zužitkovat atraktivní téma a místo toho aby nám u Andrey ukázala její motivace a trochu víc otevřela téma psychiky (ztráta životní náplně, snu, srovnání profi sportu a porna atd), tak jde celou dobu na pochybnou jistotu a ukazuje nám Andreu, která skáče do vody i když jí to (asi) moc nebaví a pak když už skákat nemůže tak začne točit porno (u kterého taky po nějaké době vypadá celkem znuděně). Všechno se tu děje poměrně rychle a tak nějak automaticky a divák se nedozví o moc víc než v jednom odstavci na wikipedii. Je samozřejmě možné, že to byl celou dobu režisérčin záměr a šlo opravdu jen o "tělo" a nic víc, ale ani v tomhle směru to úplně nevychází a film se drží dost při zdi. Nemluvě o tom že vůbec nefunguje po stránce emocí, což je u filmu o ženě, která tvrdě dřela, přišla o svůj sen a nakonec - bez ohledu na porno - dopadla jak dopadla celkem problém...50% ()

Reklama

Lucasion 

všechny recenze uživatele

Já snad té české filmové scéně propadnu. Nejprve Princezna zakletá v čase pak Bod Obnovy a teď další suverénní film, který se snaží vymanit ze škatulky české tupé filmografie. Jsem opravdu rád, že neumíme točit jen připitomělé komedie o vztazích, kterých jde do kin asi pět každý rok. Takže zaprvé tleskám paní Císařovské, že to je její debut a dotáhla ho do konce. Film jsem si v kině užil, přesto mám pár poznámek, které bych filmu vypíchl. Film má stejný problém jako Napoleon od Scotta. Ten film mi vůbec neprodá emoce. Vy vůbec po celý film nevíte, proč se děje co se děje. Hlavní postava chce být nejlepší (to si divák snadno domyslí), má uraz (jasně), pak jde pracovat za kasu a za pár minut už to je "vem mě do své práce". Vy vůbec nevíte kde a proč se tohle stalo. Chápu, že za kasou jí to očividně nebaví. Ale v tyhle nejdůležitější momenty, vám ten film emoce neprodá. Ostatně i na konci byste čekali, že teď se vypustí ty stavidla a vy budete smutní nebo v depresi. Bohužel nic. Jakmile se film utne, tak zkrátka běží titulky a vám chybí to pomyslné cosi, co by ve vás vzbudilo ty nejniternější emoce. A to tu prostě chybí. Nemyslím, že to je chyba Natalii Germani, protože ta hraje skvěle. Myslím, že to je čistě dáno režisérkou a scénářem, který nedokáže správně interpretovat, co se v příběhu děje. Naopak jistě musím pochválit Denisu Barešovou, která naopak svým herectvím jasně prodá jak emoce, tak co se jí děje v hlavě a proč se chová jak se chová. Jinak Její tělo chválím, protože jsem rád, že je vidět, že Češi umí točit stále kvalitní filmy narozdíl od hloupých komedií. (60 %) ()

castor 

všechny recenze uživatele

Nejdřív se proslavila na skokanské věži, pak si osedlávala jiné věže... Touha po úspěchu, tlak na výkon. Pro mnohé prostě jen tělo, které musí být v každé situaci ve formě. Náročné tréninky a přísná životospráva v době, kdy vše podřizovala skokům do vody a blížící se olympiádě v Atlantě 1996. Následně správný výraz i pozice v době, kdy směřovala za pornofilmovými cenami. Jeden skok z věže totiž Andree Absolonové prakticky ukončil kariéru. Ztratila naději na úspěšnou sportovní budoucnost, tělo jí ovšem zůstalo, tak proč ho nevyužít? Navíc v pikantním odvětví se úspěch dostaví podstatně rychleji bez tvrdé dřiny. A tady je první kámen úrazu. Moc totiž nerozklíčujeme, co pro dívku znamenal (ne)úspěch a konec sportovní kariéry. Prostě s límcem na krku smutně leží v posteli, zakouká se do mladého fotografa (ale o jejich vztahu se nedozvíme vůbec nic), který se zároveň staví za kameru v pornografickém byznysu. Šup, proč to nezkusit? Jenže stejně jako při absenci pocitů ze sportovní dráhy, ani tady nám tvůrkyně neumožní nahlédnout do nitra hlavní hrdinky. Prostě jen další mechanické pohyby jako v případě jednotlivých fází skoku? Navíc je tenhle průmysl vykreslený jako skvělá a hladce bezproblémová branže. Dalším palcem dolů je pak role rodiny, kupříkladu taková matka přistupuje k její nové práci pragmaticky, prostě jako k práci. Mnohem náročnější zkouškou prochází sourozenecké pouto, kdy z mladší ségry Denisy Barešové cítíme zklamání, které ovšem na konci (po zjištění závažné diagnózy) prostě zmizí. Holt další slabý a nepropracovaný motiv. Nejednu rodinnou scénu navíc doprovázejí dost nepřesvědčivé a křečovité dialogy. No a dostáváme se ke třetí fázi, se kterou se musí vyrovnat její tělo. K té nemocniční. Tady se jen potvrdí absence silnějších emocí. Prostě je nám to celé tak nějak jedno. Což je škoda minimálně v souvislosti s Natálií Germáni, která podává solidní a fyzicky obětavý výkon. PS: Když po fatálním zranění začíná pracovat v krámě, v regálech je vidět zboží, které tam v dané době nemá co dělat. Když pak jedna z kamarádek z branže obdivuje v roce 2000 při první štaci Andrey jednoho pornoherce, zmiňuje, že má točit akční biják s The Rockem. Ten se ovšem ve filmu proslavil až po roce 2001. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

U takovýchto filmů si kladu dotazy typu - a proč to vlastně vzniklo? Dobrá, vrcholová sportovkyně po zranění začne hrát v pornu, to trochu zajímavé je. Nicméně je tolik jiných témat... Film navíc vůbec nenabízí žádné vysvětlení co ji k takovému rozhodnutí vedlo. Od druhé půlky už v podstatě divák odevzdaně nakukuje pod pokličku kuchyně porno byznysu a za mně tam tedy bylo odhaleno zbytečně moc. Ne nebráním se nahotě, dokonce ani explicitní. Někdy je to dokonce v obyčejných filmech super, ale musí to mít důvod. Tady mi to připadalo jako kdyby při té tušené  bezmoci ve scénáři se někdo rozhodl alespoň tedy diváka trochu zašokovat, nebo snad rajcnout... Těžko říci. Natalia Germani se role zhostila se ctí a má docela i můj obdiv. Je to krásná ženská a vybraná byla pro roli docela dobře. Přesto jsem měl ve filmu chvilkami dojem, že hraje ten nudný scénář stejně odevzdaně jako když odevzdaně hekala v kosmickém skafandru při natáčení porna. Nicméně námětově zajímavé a vydržet se u toho dalo. Dávám tedy za 3 salta. * * * ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Ve filmu jde vidět celá škála moderních doplňků a detailů, které v polovině 90. let ještě nebyly aktuální. Například moderní pákový kohoutek v koupelně, plastová okna, moderní žaluzie či aktuální vybavení nápojů v samoobsluze. (Jimmy15)
  • Po diagnostike zhubného nádoru v júli 2004 mala byť pre Andreu jediným východiskom operácia na mníchovskej klinike, no bolo na ňu potrebných minimálne 150 tisíc dolárov. Príbuzní preto založili finančnú zbierku, na ktorú prispeli aj Andreini kolegovia z pornopriemyslu. Pomoc ponúkol i vydavateľ pornomagazínu Hustler Larry Flynt. Nakoniec sa podrobila operácii, no už v decembri 2004 Andrea ochoreniu podľahla. (Biopler)
  • Ve filmu účinkují i vrcholové sportovkyně – skokanky do vody – jejich shánění ale nebylo vůbec jednoduché, protože v Česku nebo na Slovensku skoky do vody téměř vymizely. Film navíc vyžadoval zvládnutí nejtěžších skoků – trojitých salt. Štáb tak musel zamířit do Německa, Maďarska či Velké Británie. Nakonec s natáčením souhlasily Němky, i tak bylo ale obtížné přesvědčit sportovkyně, aby během vrcholové přípravy daly přednost několika dnům na place. (Komiks)

Související novinky

Reklama

Reklama