Recenze (57)
Most přes řeku Kwai (1957)
Klasicky ale velmi dobry film. Odohrava sa v smutnom prostredi ale clovek nema vobec chut smutiti pretoze dany film je podany humorne ale zaroven aj vazne. Ja osobne som dal 5 hviezdiciek.
Ničivé tornádo (2002) (TV film)
uz po minute pozerania viem ze je to odpad... rodicov zobralo tornado a autop stoji v pohode na ceste . ako moze dajaky reziser nartocit taku hlupost
Útok žraloka (2009) (TV film)
Ako o nicom film ale ked si date par hrusiek a mate dobru partiu tak celkom sranda ale najlepsia hlaska filmu: Svetlicu som musel pouzit na zraloka
Cesta do středu Země (2008)
Celkom zaujimavy namet. Efekty mohli byt trosku lepsie ale inac celkom fajny film.
Ponorka na dně (1978)
Na tu dobu velmi dobry film. Taky dobry ze ked som si pozrel aj v dnesnej dobe tak ma zaujal.
Admirál (2008)
Obrovske sklamanie. Reklama rozpravala o njvacsom ruskom velkofilme ale musim konstatovat ze dej o nicom a spracovanie tiez.
Počátek (2010)
Zaujimavy film zaujimava myslenka ale pre mna az prilis zamotany.
Katastrofa vzducholodi Hindenburg (2007) (TV film)
Velmi dobre spracovany dokument v podobe filmu s dejom. Mne sa osobne to velmi pacilo. Zabery su prekryte s autentickymi .super
Ctihodný občan (2009)
ako perfektny namet aj celkom dobre spracovanie len trosku pritiahnute za vlasy ale celkom sa to dalo popozerat s tym ze clovek nevie ako to skonci
Sázka o život (2004) (TV film)
Ako naozaj slaby a trapny film. Dej o nicom a uz na zaciatku bolo jasne ako to skonci. Dal som mu 3 hviezdicky ale to len naozaj koli tym efektom a vrtulnikom a vsetkemu co do toho tvorcovia investovali.