Poslední recenze (23)
Správci osudu (2011)
Něco tak ohromně naivně stupidního... Zpočátku se mi zdál alespoň ten námět originální, ovšem jen do té doby, než se mi vybavilo Nebe nad Berlínem (v žádném případě nechci srovnávat). Co dodat ? Snad jen, že se mi letos urodila spousta malin a jsem připravena je ochotně poskytnout k udělování cen za "oslňující" výkony v tomto neuvěřitelném výtvoru. Největší a nejzralejší malina za dialogy...
Londýnský gangster (2010)
Začínalo to slibně, ale potom....taková trochu dost slátanina, nééé...?
Roming (2007)
Díky obsazení filmu hlavními rolemi Bolkem Polívkou a Mariánem Labudou se to vůbec nedalo vnímat jako film s cigánskou tématikou (což jsem si původně myslela, že to tak bude), ale jako příjemnou a vtipnou road-movie doplněnou o originální epos. Naopak využití cigánského prostředí dodalo filmu punc autentičnosti a věrohodnosti v souvislosti se svérázným kočovným putováním. A hlavně, z čehož jsem měla největší obavy, autoři neřešili žádné „rómské diskriminační otázky“, až teda na jednu, dle mého, nevyvedenou vsuvku s policejní kontrolou, jak by chudáci nevzdělaní mírumilovní Rómové poslechli jako ovce nesmyslný příkaz tupých policajtů, pokud by je nezachránil (a to dost alibistickým způsobem) jeden z nich, který je študovaný. Takže suma sumárum – u filmu, který je vyšperkovaný hereckým uměním dvou výše zmíněných pánů mistrů,a na jejichž výkonech stojí celý film, jsem se velmi dobře pobavila.