Oblíbené seriály (10)
Daredevil (2015)
V zajetí kouzel (2015)
Živí mrtví (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Hra o trůny (2011)
Preacher (2016)
Legion (2017)
Flash (2014)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Dr. House (2004)
Byla to dlouhá cesta, všechna čest Hugh Lauriemu a režisérům. Když jsem ten seriál sledoval v začátcích, zajímaly mne většinou hlavně ty kuriózní lékařské případy, s postupem času jsem ale víc a víc začal přicházet na chuť těm vztahovým zápletkám a věcem okolo hlavní postavy. S čistým svědomím mohu tento seriál posunout výše ve svém seznamu oblíbených, protože jak už tomu bývá, o mrtvých jen v dobrém ;)