Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Hodinka (2011)
Luther (2010)
Asi sa budem po niektorých opakovať, ale rozhodne vynikajúci počin. Zaujímavý prípad každú epizódu (a to mám pocit, že v žánri detektívok sa nedá vymyslieť už nič nové) ako pozadie pre vykreslenie komplexnej postavy detektíva Johna Luthera. Nehovoriac zvláštnom vzťahu s Alice. Ruth Wilson uveríte všetko a nech to znie akokoľvek šialene, dokážete nahliadnuť na svet aj z jej perspektívy. Ráta sa mi otvorený koniec prvej série, žiadne zabalenie do papierika a na konci sa všetci vyobjímajme. Ako povedal Luther "What now?
Ashes to Ashes (2008)
Studio 30 Rock (2006)
Silk (2011)
Slings and Arrows (2003)
Západní křídlo (1999)
Dlho som premýšľala, či dať tomuto seriálu 5* ale nakoniec som dala o jednu menej. Za trochu nevyrovnané série. Odchod Sorkina po 4. sérii bol veľmi cítiť a kým si scenáristi našli svoju cestu, ubehli 3/4 S5. Silnú stránku, okrem dialógov, má West Wing v obsadení, tak skvelý casting sa podarí len raz za čas. Plus si k tomu prirátajte X vedľajších prípadne epizódnych postáv s obsadením ako Glenn Close alebo Edward James Olmos. Sledovanie seriálu získa potom ešte jednu zábavnejšiu stránku a to hádať, kto sa tam ešte objaví a odkiaľ poznám toho a toho. Zhrnuté, politika nie je moja vec, no pod vedením Sorkina je to seriál, ktorý keď dokončím, mám chuť zapnúť odznova. A ten americký pátos sa dá prežiť, je to predsa seriál o Bielom dome.