Recenze (14)
Život je krásný (1997)
Moc pěkný film... A komu se líbil, doporučuju také "Chlapec v pruhovaném pyžamu". Je to na podobné téma a taky velice pěkné. Oceňuji s jakou bravurností byl ztvárněn vkusný humor. :-)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Naprosto excelentní seriál. - A v Angličtině bez titulků je naprosto kouzelnej. - Škoda, že i tento seriál musel skončit... A ty morální ponaučení tomu jen dodávají šestou hvězdičku...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Toto je jeden z mála filmů, který opravdu každému doporučím ke shlédnutí a který ve mě zanechá hluboké vzpomínky... Film i přes určité nedokonalosti v kameře a poskytnutí faktů /pro američany rozhodně mohli napsat pár informací o letech, místech a na konci o celkových obětích holocaustu/ se mi film velice líbil. Doporučuji v originálním znění. I bez titulků mu lze perfektně rozumět...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Skvělý válečný seriál, který si nebere servítky.... Velmi se mi to líbilo až na jednu scénu... Ale jinak skoukl jsem všech 10 dílů téměř v kuse....A opravdu super... 96%
Pacifik (2010) (seriál)
Mnohem horší než Band of Brothers.... za shlídnutí stojí jen 1. a 2. díl.... Zbytek je brak.
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Jedna hvězdička za účast Jackieho.... Film se mi nelíbil!
Škola hada (1978)
Skvělý film!
Mladý tygr (1973)
mě se to líbilo... každý má jiný vkus...
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Velmi se mi to líbilo... Strýček míchá víno.... :-P
Medailon (2003)
Velmi pěkný film... nechápu co proti němu ostatní mají... celkem se mi líbil....