Recenze (2 115)
Okupace ve 26 obrazech (1978)
tak silné, že to člověk nechce už podruhé vidět , natož zažít, příšerné, že se to opakuje stále dokola
Nekonečný příběh (1984)
náádhernýýý, nepřekonatelnýýý, pokaždé podlehnu jeho kouzlu
Nepřítel státu (1998)
srdeční záležitost
Mamut (2009)
a možná ten suchý dojem má podtrhnout odcizenost postav, o emocích se hodně mluví, ale málo se spoluprožívají, všichni jsou tam tak sami, cesta do pekel dobrými globalizačními úmysly.....
Nine (2009)
CO TO BYLO !? Muzikál ? Itálie s protivnými holyvůdskými sláčikmi ? Chudák divák, chudáci herci, místo zpěvu povětšinou deklamace. Souhlas sharky,Hal_Moore, ZkuKol a Bluntman. Mně to nebralo. A já se tak těšil...
Moon (2009)
Velmi sugestivní zážitek.
Requiem za sen (2000)
Ten film mi zůstal v hlavě se svojí psychedelickou atmosférou a občas se připomíná. Je silný, destrukce života až dřeň. Výborná Burstyn i oba mladí.
Ti druzí (2001)
Dokonalá atmosféra, zpracování, dokonalá Nicol.
Přátelé (1994) (seriál)
U nás doma to jede skoro non-stop již několik let - už druhou desítku let :) . A pořád skvělé !!!! Nejlepší z nejlepších.
12 opic (1995)
Čím víc, tím víc a s odstupem let je to dokonalé, vždycky silný a naléhavý zážitek.