Recenze (59)
Padesát odstínů šedi (2015)
Nechápu ty lidi, co dávaj odpad. Nemyslím si, že je to film, který by si takové hodnocení zasloužil. Ano, čekal jsem, že to bude podle traileru trhák, ale nestalo se. Přesto se mi to hodně líbilo. Výběr herců si myslím, že se povedl, příběh nebyl o ničem, byl vskutku zajímavej a co se týká soundtracku, tak ten neměl chybu. Už teď se těším na druhej díl :).
Co ty jsi za číslo? (2011)
Příjemná, zábávná komedie, u které nemusíte ani moc přemýšlet. Zápletka nic moc, předem ale víte, jak to celé dopadne.
Chraň nás od zlého (2014)
Příběh pořád stejný, ale líbilo se mi to. Při sledování tohoto snímku v kině jsem měl v některých scénách pocit strachu. Lekačky byly celkem dobré, jen co mě velmi zklamalo bylo vymítání. Jedno z nejhorších, proto taky ubírám jednu hvězdu.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Uřvaná Holubová, pitomec Šmíd a arogantní Langmajer...nemám co dodat...Žádný extra film to teda není. Vůbec jsem se nezasmál, spíše nudil.
Drzá Diana (2012) (pořad)
Drzá Diana? Nějak extra mi tak nepřijde :D
Devious Maids (2013) (seriál)
Nové zoufalé manželky? Dá se to tak vůbec říct? Dle mého názoru to tak není. Devious Maids je přece malinko něco jiného než zoufalky. Na tento seriál jsem se začal koukat čirou náhodou a musím říct, že jsem se do něj přímo "zažral". Postavy jsou mi velmi sympatické, hlavně Rosie a Valentina. Jen, co mi malinko na tomto seriálu vadí, je ta hudba, ale dá se to.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Šel jsem do kina s pocitem, že se zasměju. Vůbec se tak nestalo. Absolutně nechápu, jak mohl tento film vzniknout. Kam se hrabe první díl. Tento je absolutně bez vtipu, nápadu a jen samá nuda...Vyhozené peníze
Fosterovi (2013) (seriál)
Rodinka Foster's mě natolik uchvátila, že jsem dokázal deset epizod zhlédnout během jednoho víkendu. Velmi příjemné drama plných zvratů a překážek. Problematické dítě Callie mě zaujalo natolik, že jsem si její postavu velmi oblíbil. Jsem zvědavý, jak se to bude dál vyvíjet a proto dávám plný počet.
Wall-E's Treasures & Trinkets (2008)
Toto nemělo chybu. Člověk se aspoň u toho i zasměje. Wall-E je prostě úžasný ...
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Co říct k tomuto dílu, snad jen to, že mě to velice zklamalo. Už asi od PA nemůžu čekat víc. Přišlo mi to, že se jedná o komedii a ne o horor. Lekacích scén fakt málo, herecké výkony taky nic moc. Co se mi na celém filmu líbilo, tak to byl snad závěr, který byl celkem zajímavý.