Recenze (59)
Grave Encounters 2 (2012)
Co tohle sakra bylo? Podle mě dost velký odpad. Pěkně mě tento díl zklamal. Už jen taky to, jak nás hlavní postava přesvědčovala, že je vše podle skutečnosti. První půlka filmu opravdu nuda jinak nám skoro nic nového tento díl nenabídl. Takže jedna hvězda jen za dvě zajímavé scény.
Černobylské deníky (2012)
Velké zklamání. Jedna hvězda za pár lekáček a druhá za ten konec. A medvěď? Ten tomu filmu dal korunu :D
Behind the Scenes of Hilary Duff's Pregnancy Secrets (2012)
Hilary vypadala úžasně s tím knírkem. Celkově se mi to líbilo :)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Mé očekávání to splnilo...Pravda je, že ve filmu je spousta krve, bojových scén je tam taky celkem dost. Rozhodně jsem se po dobu filmu vůbec nenudil a musím říct, že zážítek ve 3D to teda byl. Zaujala mě taky herečka Gemma Arterton. Už teď se těším na pokračování.
The Teen Choice Awards 2007 (2007) (pořad)
Tento ročník se mi moc líbíl a to proto, že tam byla Hilary Duff. Ona je prostě všude úžasná. a další plus za to, že zvítězila se svojí písničkou "With Love"
Tajemná chůva (2009) (TV film)
Mně se tento film líbil. Haylie mám rád a myslím si, že tuto roli zvládla na výbornou.
She Wants Me (2012)
Mně se to celkem líbilo ale předem jsem věděl, jak celý film skončí. Opravdu mě zklamala jedna věc a ta, že se ve filmu objevila Hilary opravdu jen krátce.
Bulvárek (2012) (pořad)
Nechápu, jak tenhle pořad může moderovat Jan Antonín Duchoslav. Opravdu ale opravdu vůbec mu to v roli moderátora nejde.
Alisa - Jdi za svým srdcem (2009) (seriál)
Stačilo mi opravdu chvilka na to, abych dal tomu odpad. Hlavní představitelka mi není až tak sympatycká a dějově to bude taky o ničem.
Mamma Mia! (2008)
Chvilkama mně to i nudilo. Dávám * za Amandu Seyfried a * za nesmrtelnou ABBU