Recenze (81)
La La Land (2016)
Neviem to vysvetliť, nemám rád muzikály.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ach to bolo niečo úžasné. Jediné výčitky sú prekrútenie deja čo sa týka dodatkov (Azog wtf?), ale zďaleka najviac ma sklamalo vykreslenie Radagasta ako vyšinutého asociála. To si nezaslúžil. Najlepšie 3D aké som kedy videl, aj keď mi tá kvalita prišla taká dobrá až ma to obťažovalo. A toho kreténa, ktorý sa celý film nahlas rehotal, aj keď nebolo na čom, by som vyhodil z kina už nikdy ho tam nepustil.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
3* za seriál a 2* za Roberta Carlyla, bez ktorého by som to zrejme ani nepozeral :)
Eragon (2006)
To je sila jednoducho sila ako sa za 100 miliónov dá urobiť film, ktorý vyzerá tak strašne béčkovo.
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Skvelé, počúvať Miloša Formana sa dá hodiny a hodiny.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Som na začiatku druhej série a už ma pomaly prestáva baviť ako Jediovia a Republiku skoro každú časť dostávajú na prdel...
The Wall: Live in Berlin (1990) (koncert)
Jediná chybička bola dovoliť spievať Goodby Blue sky Joni Mitchell, ktorá to totálne skurvila... Ale fakt, že moc.
Mazaní hoši (1998)
Asi je každému jasné, čo treba mať v tele, aby tento film bol vtipný...
The Cottage (2008)
Veľmi zaujímavý nápad a neuveriteľná sranda + litre krvi. Ideálny film na skúškové obdobie.
Ninja Assassin (2009)
Vôbec nie zlé, začiatok vyzeral ako japonský masaker samurajským mečom, neskôr začal trochu nudiť, ale kedykoľvek na scénu prišli zbrane bola sranda :)