Recenze (18)
Skyfall (2012)
Good Job Jamesi !!!
Warrior (2011)
Nesnáším násilí,něchtěl jsme to vidět , ale viděl a nelituji !!! Prostě pecka,pecka,pecka !!!!!!! Nemám slov , dokonalá ždímačka emocí . A násilí tam vlastně není , je to sportovní film . Teď mě napadlo , že mám taky bráchu ... jdu trénovat,kdyby náhodou :-)
Doktor od jezera hrochů (2010)
A to mi Troška ani trošku nevadí ........
Američan (2010)
U mě dobrý. Po dlouhý době jsem se bál o hlavního hrdinu a to tak ,že jsem chvilku přemýšlel že vypustím konec :-) .
Město (2010)
Není to úplná 4 ale zase víc jak 3,5 :-) Netřeba více komentovat, nutno vidět,po dlouhé době slušné akční drama.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
To by snad nebyl hit ani v 90.let. Tom byl nudnej a Cameron to sama nezachránila. Akce bez nápadu a finále škoda mluvit. Zlatý Commando s Arnoldem :-))
Těžká váha (2005)
Neskutečné,že mě takhle dostane už druhej film(Million Dollar Baby) o boxu,to jsem oprvadu nevěřil.Ve filmu jsou hodně silné monenty,hlavně ty "neboxové",u kterých jsem se už poohlížel po kapesníku :-)Ono vlastně až tak o ten box nešlo,ale když už na něj došlo tak mi taky naskakovala husí kůže .... no prostě paráda film.
Kuky se vrací (2010)
Plně souhlasím s Mattym,řemeslně natočeno na 1 ale celek nějak drhl a je parvda,že menší děti to spíše nudilo ,jedno takové jsem měl s sebou v kině,ne žeby přímo odešlo,ale otázky kdy bude konec mluví za vše....
Den Šakala (1973)
Jo,jo Thriller jak má být ... není co dodat .
Prokletý ostrov (2010)
Nevím, mám z filmu takovej divnej pocit ,Leo zaslouží 5* ,ale film je fakt divnej a myslím,že právě diky konci ,který to ,aspoň pro mne hodil z 4* k těm 3* ........