Poslední recenze (50)
Klub sráčů (2000)
Největší tragédi, kteří se kdy objevili na filmovém plátnu. Kam se na ně hrabe Blbý a Blbější...
Duch (1990)
Krásný, dojemný, procítěný a místy i vtipný film. Málem ukápla i slza, co se mi u filmů vůbec nestává. PS: Demi je zde strašně sexy...
Hodiny (2002)
Krásný, emotivní a skvěle natočený snímek. Ač takové filmy nevyhledávám, tak musím říct, že The Hours mě dostaly. Co bych ještě vyzvedl jsou herecké výkony a Glassův skvělý soundtrack...