Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Dlouhá cesta (2004)
Dlouhá cesta na Jih (2007)
Super dokument, po Long Way Round, další parádní cestopis na motorkách, snad jen škoda, že to je jen 6 dílů.
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Ajťáci (2006)
Firefly (2002)
Dr. House (2004)
Temný případ (2014)
Soudě podle první série, zatím pro mě asi nejlepší seriál od HBO. 8 dílů a vyřešeno, konec, tečka. Další série začíná nanovo. To se o další HBO seriálech, co znám (Hra o trůny, Boardwalk - i když ten už teda skončil) říct nedá a tím je trošku vede do slepé a nekonečné, české ULICE.