Recenze (2 324)
Ocelová pěst (2011)
Chybělo mi trochu víc toho boje v ringu, ale chápu, že se také snažili vytvořit nějaký příběh.
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Miluju tučnáky a s Carreym tj jasná pětihvězda!
O myších a lidech (1992)
Ten konec jsem trochu oplakal ...
Dva muži ve městě (1973)
Tak nějak mi to přípomínalo první polovinou Bídníky, možná to bude tim Gabinem, možná tím že jde o napraveného vězně, který seká dobrotu a jen šílený komisař ho pronásleduje... a ono vlastně to tak je ....
Polepšovna mazlíčků (2009) (pořad)
Hvezda za ty zviratka ...
Princezna Mononoke (1997)
Nejlepší animák co jsem kdy viděl!
Viděl jsem ďábla (2010)
Vubec to nebyl horor,ale krimi slusne
Všichni musí být v pyžamu (1984)
Jezis, jak ja jsem se nasmal...
Final Fantasy: Esence života (2001)
Ze začátku jsem se v tom trochu ztrácel,ale po chvilce jsem se zorientoval ...
Titus (1999)
První polovina mě strhla tak, že jsem si neuvědomil, že bych se měl jít třeba najít, nebo napít, ta druhá už byla slabší, ale co je to az rozdíl mezi 100% a 98% - takže tedy další film do deníčku!