Recenze (2 324)
Diktátor (2012)
bude to kluk nebo potrat? ne dobre, proste zase Baron v paradni forme:-)
Muži v černém 3 (2012)
Vice deje a min hlasek, ale stejne to byl zase narez
Lady Gaga - Marry The Night (2011) (hudební videoklip)
very bad GaGa!
Bez kalhot (2012)
prvni tretina komedie, to jsem byl spokojenej, druha tretina bez naboje a dejove linky co zaujme. posledni tretina se vyznacovala zmenou od komedie k dramatu a prehrslem pindiku. coz pro me jako divaka take s pindikem nebylo zase az tak lakave. byt zena. dam 4 hvezdy, ale takhle....
MasterChef (2012) (pořad)
namysleni porotci a lidi co tam jdou varit taky nejsou v pohode
Zombies: Den-D přichází (2008)
Zombíci uměj, vše co normálně umět nemají, efekty trapné a celkově docela nuda.
Hranice smrti (2007)
pro me nicim zajimavy horor.
Tisíc slov (2012)
tohle by se melo stat Rathovi! pak by nemlel voloviny!
Supervulkán (2005) (TV film)
dalsi katastrofickej blivajz
Děti Anakondy (2008) (TV film)
strasidelnej komp a nuda!