Recenze (2 324)
Do hlubiny (2005)
Blábol ale Jessica ušla a Walker mi také nevadil, příjemných 55%
Film o filmu Lidice (2011) (TV film)
film o filmu jsem viděl až po filmu a nefilmuju!
Žurnál Četnických humoresek (1998) (seriál)
Vše co se týká Humoresek je jasné plné ohodnocení
Hrdina proti své vůli (1992)
Dost dobré! takové nenápadné a skvěle zrežírované!
Jack (1996)
Geniální film, vůbec jste ho nepochopili a nedocenili!
Sucker Punch (2011)
vizuálně to docela šlo, ale čekal jsme mnohem víc, ani jsem to nedokoukal jak mě to nudilo!
Rychle a zběsile 2 (2003)
No po 1 to bylo slabší, no vlastně o dost slabší, ale stále se to dá považovat za slušné pokračování, jen ten Vin tomu chyběl hodně
VyVolení (2005) (pořad)
Hodnocena první série zbytek byl odpad! Vladko jedééé!
Zlatíčka (1998) (pořad)
Lahůdka pro lidi co šmějděj po soukromí slavných
Dokonalá bouře (2000)
Dlouhé, nesmyslné vlny,ale příjemné herecké výkony takže slušných 65%