Poslední recenze (27)
Velká ryba (2003)
Man of the Hour od Pearl Jam při závěrečných titulcích - to mě dorazilo. :) Krásnej film!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Neskutečnej, masovej, hláškující nářez....! Co víc říct! Může to působit jako "Noc oživlých mrtvol akčních herců", ale....damn man! They still got it!
Nemrtví (2009)
Za výborný masky a pěkný prostředí o hvězdu navíc. Mimo to jsou na mě Mutants dost nudnej film, kde se toho na hodinu a půl děje fakt málo a čas se občas vleče až neúnosně. Malý + za přibíhající zombíky k hotelu, který ale vyrovná - za neustále poskakující kameru.