Recenze (239)
Lovec jelenů (1978)
Jo, ta ruská ruleta.
Klub rváčů (1999)
Tak na konci mě to fakt položilo. Vůbec si nedokážu představit, že bych si dal někde přes hubu, zasouložil si s Helen Bonham Carter a pak si na to druhý den nepamatoval.
Telefonní budka (2002)
Docela napínavé, ale ten konec mě moc nenadchl.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší akční řežba všech dob.
Vetřelec (1979)
No coment.
Psycho (1960)
Samozřejmě, že dávám pět. Ani není třeba to zdůvodnit. Ovšem druhé zkouknutí by už asi nebylo tak dobré.
Matrix (1999)
První díl je ještě bezvadný. Ty ostatní už fakt nic moc.
Obecná škola (1991)
"Jmenuji se....IGOR HNÍZDO!!", no a pak už se člověk jenom baví.
Americká krása (1999)
Přesně takhle bych někdy jednat. Mistrovské dílo. Na první pohled mi to připadalo jako remake Volného pádu, ale pak jsem zjistil, že jsem se šeredně spletl. Tohle je fakt originál.
Shrek (2001)
Pět hvězd je přece jediná možná volba.