Recenze (135)
Liga výjimečných (2003)
Spíš teda **, ale když jsem byla malá, tak jsem to hltala, tyhle mystery-fantasy mě prostě berou!
Casino Royale (2006)
Tohohlde Bonda prostě nějak nemusim no..
Skyfall (2012)
Dlouho jsem přemýšlela jak hodnotit tenhle film. Bondovky mají už několik desetiletí určité charakteristiky, které poslední bondovky s Craigem zcela opomíjejí. Například bondgirl Bérénice byla ve filmu asi 20 minut a upřímně, nebyla tam vůbec potřeba. Na druhou stranu je pravda, že s proměnou světa se musí i typický bond proměnit s ním. Agent 007 se super technologií á la vystřelovací pero je už dávno za opicemi, jeho charisma už také podstatné není, ale hlavně že je to akční silák, který se celý film tváří stejně. Javier Bardem byl jako homosexuální zlosyn dokonalý a úvodní titulky mě doslova ohromily (v jakém filmu se to dnes ještě vidí, že). Rozhodně to pro mě není nejlepší bondovka, vlastně to ani není bondovka, ale jako akční film o agentovi - velice povedené. Za bondovku bych dala ***, jinak ****.
Blow Job (1964)
Warhol nejen svými filmy, ale celým svým dílem posunul hranice audiovizálních médií. Díky němu se dnes objevují různé performance, instalace a filmové experimenty, které byly do té doby nemyslitelné.
Copak je to za vojáka... (1987)
Přesně tyto filmy by se měli u nás natáčet čstěji, samozřejmě bez té propagandistické roviny. Nice!
Není to zpráva o sexu (2011)
Hrdě se hlásím k řadě "otrlých diváků", tedy nejsem ta, která při podobných filmech odchází z kina.. Já to prostě nějak doklepu. Rozhodně to byla zajímavá sonda do zákulisí pornografie, ale zas tak strhující to nebylo..
Občan K. (2012)
MFDF: Zajímavý nápad, akorát mám pocit, že výsledný dojem tak nějak vyšuměl..
1/2 revoluce (2011)
Naprosto autentické a naprosto odzbrojující. Pevně doufám, že film vyhraje hlavní cenu na MFDF Jihlava!
Iluzionista (2006)
Trik je ve filmu vždy dvojí, ten který se odehrává v příběhu a samotný trik filmových prostředků. Stejně jako Edward Norton i filmová kamera, režie, střih, nasvícení a další vytvářejí iluzy reality, která je často k nerozeznání od skutečnosti. Filmy jako tento diváky oslňují právě tím, jak s nimy manipulují. Velice povedený film, který se ještě odehrává v místech, kudy chodím každým dnem. 5/5 !
Hněv Titánů (2012)
Ať už to hlavně nepokračuje!