Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Nolan + Zimmer + Ledger = geniální film, který se v mých očích bude už jen těžko překonávat.
Donnie Darko (2001)
Z takhle nízkým rozpočtem vytvořit něco tak vzrušujícího už, troufám si tvrdit, nikdy nikdo nedokáže. Snímek s budoucí hvězdou Jakem Gyllenhaalem, který člověka vtáhne a nepustí ani po deseti zhlédnutích. Perfektní.
Kick-Ass (2010)
Vycházející herecké hvězdy jako Taylor-Johnson, Grace Morezt nebo Mintz-Plasse nasazují kostýmy a snaží se potírat zločin a ne úplně se jim to daří. Co se jim však určitě podařilo, bylo naprosto mě odrovnat. Po prvním zhlédnutí okamžitě přišlo druhé, následující den třetí a pořád jsem se nemohl nabažit. Ten film je tak brutální a vtipný, že by se mohl směle zařadit mezi kultovní snímky 21. století. Jedním slovem: ,,NÁŘEZ,,!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Absolutní šílenost v tom dobrém slova smyslu. Film se skvělými bojovými scénami a trochu zvláštním druhem humoru. Film jdoucí si vlastní cestou, bez šance na jakékoliv zaškatulkování. A proto patří mezi mé nejoblíbenější. A taky možná kvůli Mary Elizabeth Winstead. Je neodolatelná.
Sám doma (1990)
Klasika, která nikdy neomrzí. Některé hlášky už zdomácněly a přiznejme si, kdo z nás si dokáže představit Vánoční svátky bez Kevina?
Agent bez minulosti (2002)
Skvělý rozjezd trilogie, které navždy změnila můj pohled na akční filmy.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
We are infinite :) nikdy bych nevěřil, že mě podobný film tak dostane.