Recenze (9)
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
Nechapu zdejsi vysoke hodnoceni, kdyz tam neni jediny cislo spravne. Je to plne nesmyslu.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Nejak nevim, pro koho ten film vlastne je. Pro male deti urcite ne (R fet, dlouhy dialogy, ...) a pro dospely taky ne (nebetycna piKAcovina). Snad pro deti devadesatek? Ryan Reynolds uz nebude ten Green Lantern, uz je neco horsiho. Clovek by neveril do ceho vleze po Deadpoolovi.
Aquaman (2018)
Totalni splacanina (Star Wars, Iron Man, Tron, Lovci pokladu). Absolutni nesmysly - vodni lidi a na pousti jsou ok bez vody, pak prozmenu plujou na nejaky rybarsky lodce, on pak jde do vody po kaminkach aby se nenamocil, atd... Nechapu. Max jedna hvezda za efekty.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Tak tohle je vazne pruser. Nuda, chaos v postavach, ani po konci filmu jsem nevedel, kdo je kdo, mimo Kredence. Ale porad nevim, proc ho Brumbal zavrhl. Zvirata temer nikde, akce taky. Jak me jednicka prijemne prekvapila, tak tohle byla artkricka sprcha.
Solo: Star Wars Story (2018)
Jednim slovem, PRUSER.
Thor: Ragnarok (2017)
Totalni zmatlana pi..vina pro 10lety deti vykradajici Star Wars a Trona.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Docela dost hrozny, nic moc jsem necekal, ale bylo to asi jeste horsi. Ddjove je to uz splacanina, nevis kdy se to presne odehrava a popira to ostatni dily ktery sice Budouci minulost muze vyvracet ale je to zbytecny a skoda protoze jde spis o blbosti. Navic uz to proste neni ono jako s Patrickem Stewartem a Ianem McKellenem. Jedinej kdo se ale drzi skrz vsechny filmy je aspon ten Hugh Jackman i kdyz ma jenom steky. Hlavni boss zaporak je ale z toho slabsiho soudku jako v Avengers nebo Blade: Trinity. Strasne starej, strasne silnej ale na konci jak kdyby mel obrnu.
Terminator Genisys (2015)
Totalni pretrapnena ko..tina
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
i