Recenze (27)
Bitva v Ardenách (1965)
Vzhledem k tomu ze film sem videl na cernobile televizi tak sem si ani nevsiml toho ze Ardeny v nem jsou zastoupeny pousti a to ze s historii naklada velmi volne a ze snad ani jeden typ anku v nem nehraje sam sebe mi nevadilo.V hlave mi naopak utkvely skvele vykony Henryho Fondy ,Telly Savalase a hlavne Roberta Shawa. Jednu hvezdu pridavam za mrazivou scenu s Panzerliedem.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Prestoze se film odehrava cely v jedne mistnosti a Lumet ma jen minimalni prostor k tomu se ukazat tak 12ka je film u ktereho vazne lituju ze jsem ho nevidel v kine
Lawrence z Arábie (1962)
To nej z oldschool historickoepickodobrodruzneho Hollywoodu.OToole je strasnej sekac
Wrestler (2008)
Ctyri hvezdicky za:rezii,scenar,atmosferu a Mickeyho Rourka. Patou prihazuju za titulni pisen od Bosse
20ers: Making of... (2008)
oproti rapublice mnohem mene zajimave a podstatne hur natocene ale furt ujde
O rodičích a dětech (2007)
Mluvici hlavy. Normalne takove filmy nemiluju ale tenhle je tak dobre natoceny napsany a zahrany ze nejde jinak nez hodnotit takhle vysoko
Ucho (1970)
Uzasne minimalisticky film se skvelym obsazenim a dokonalou pointou
Smrt krásných srnců (1986)
Krasny film a nadherna adaptace uzasne knihy
Zjizvená tvář (1983)
Esence machismu a agresivity prevedena na platno. Al Pacino spis je Tony Montana nez ze by ho hral. Uzasna gradace pribehu a silenstvi hlavni postavy.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Ta zaverecna scena !