Recenze (16)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Správný pokračování... všechno už tu jednou bylo, všechno sme viděli, tady je to akorát zas přepálenější, s černochem a džedájkou aby to odpovídalo požadavkům doby... Ale Žvejk je beztak furt nejlepší!
Příběh Rudého zla (2008)
Tenhle silnej a moc smutnej dokument by si měl pustit opravdu každej, třeba by lidi začli konečně chápat, že mezi hnědým a rudým není žádnej rozdíl. Až na to, že zločiny jedněch byly aspoň částečně potrestány a zločiny druhejch nepotrestá nikdy nikdo... Obsahuje velmi drastický záběry, tak se připravte...
1944: Přinuceni k boji (2015)
Za druhé války si Estonci "mohli vybrat" ze dvou špatnej možností. Bojovat za Nácky nebo za Sověty. Film nám je nestranně a poměrně nápaditě ukazuje obě. Tady nejsou vítězové a poražení, všichni sou totiž ve stejnejch sračkách...
Projekt Černá Voda (2015) (studentský film)
Inspirace Blairwitchem je někdy až zbytečně zjevná, přesto ale svou atmosférou strčí do kapsy kdejakej profesionální FF horor. Palec hore!
Hamburger Hill (1987)
"A dědečku, proč se to menuje Hamburgr hill?" "Páč si tam z nich dělali hamburgry..."
Paths of Hate (2010)
Animace a příběh naprosto super. Na Poláky dobrý!
Croft (2013)
Tihle lidi přesně věděli co dělaj. Moc hezká a přehledná akce. Nevim co víc od toho chcete...
Zátah 2 (2014)
Konečně zase bitkařina, která mě bavila. Precizně a s velkým citem natočený. Choreografie na jedničku!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Tenhle seriál mě ze začátku strašně bavil a na konci strašně sral... ještě že už je konec....
Pérák (2013) (studentský film)
Kostým Péráka je super, škoda nevyužitýho potenciálu...