Recenze (54)
Twilight sága: Zatmění (2010)
čekala sem víc, trochu nuda....
Shrek: Zvonec a konec (2010)
fajn film co neurazí
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
...dost slabý film, určitě se tenhle námět dal zpracovat mnohem líp.
Hvězdný prach (2007)
Krásná pohádka, která nenudí a určitě ji budete chtít vidět znovu.
Profesionálové (1977) (seriál)
Úderná trojka, která zvládne jakéhokoliv nepřítele s minimálními ztrátami ve vlastních řadách a ještě u toho má vtipné hlášky.
Jak vycvičit draka (2010)
Hodně dobrý a zábavný anim. film. Dětem i dospělým, nudit se nebudete :-)
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Nejlepší z Kriminálek, Miami ani New York na ni nemají a nikdy mít nebudou.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Prostě skvělý seriál.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Nenáročný seriál s hodně ukecaným Willisem a krásnou Sheperdovou. Úroveň šla v posledních sériích trošku dolů, ale ti dva se uměli hádat :-)
Souboj Titánů (2010)
Průměrný film, fajn na zahnání nudy, ale toť vše. Jen je zbytečné vyhazovat peníze za dražší 3D projekci, nebylo skoro ano poznat že je film ve 3D formátu.