Recenze (54)
Černá labuť (2010)
....tak jste tento film všichni vychválili, že se jsme čekala o trošku víc a byla mírně, ale jen mírně zklamaná
Na vlásku (2010)
skvělý že je tam málo písniček!
Red (2010)
dobře sem se pobavila
Vrahouni (2010)
........jsou i horší komedie
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Javier Bardem stojí za to, jinak upoutávka slibuje víc než se od filmu dá čekat.
Přestupný rok (2010)
....jedna hvězdička navíc je za přírodní scenérie
Legie (2010)
Čekala sem lepší příběh, určitě to šlo udělat líp.
(K)lamač srdcí (2010)
Pěkně sem se v prázdným kině nasmála.
Let's Dance 3D (2010)
Tanec skvělý, příběh předvídatelný.
Chalupáři (1975) (seriál)
Skvělý seriál na který se dá dívat zas a znovu.