Poslední recenze (3)
Patologie (2008)
Nudný film, žádná akce, žádné napětí, žádný vtip. Jen spousta nechutných scén s podrobně znázorněnými pitvami a znetvořenými těly. Ani několik "duchaplných" projevů tento film rozhodně nezachrání. Rozhodně nic co bych toužil vidět znovu.
Zlověstné ticho (2007)
Pod vlivem "kvality" hororů z polední doby jsem ani od toho filmu moc nečekal. Ale nakonec se z toho vyklubalo příjemné překvapení. Po prvních 20 minutách filmu jsem si musel přibrat do postele svýho plyšovýho medvěda Marii - aby nás bylo víc a nebáli se vlka nic. Bohužel je scénář poměrně jednoduchý a snadno předvídatený a ke konci už trochu ztrácí dech. V závěru jsem spíš už jen čekal, jeslti přece jen nepřijde nějaký překvapivý zvrat. I přes slabší konec je to dílko pro dlouhý zimní večer jako stvořené.
Profesionál (1981)
Podle mě jeden z nejlepších Belmondových filmů. Závěrečná scéna podkreslená Morriconeho hudbou je opravu zážitek i po několikátém zhlédnutí.