Recenze (72)
Je mi ze sebe špatně (2022)
no ja ani neviem, ani koľko mám dať hviezd ani ako to komentovať, ťažký prípad táto pani a ešte ťažší film
Galerie zlomených srdcí (2020)
no ten koniec sa dal trošku vyšperkovať
Motýlek (1973)
veľmi málo spoločného s knihou a ktovie vlastne čo je pravda
Taxidermia (2006)
Ta dosť brutal
Další rok (2010)
Neublizi
Hraniční hlídka (2006)
O nezmyselnosti vojny a nenavisti k inym narodnostiam
Sním či bdím? (2001)
Prilis filozofické na mňa, nerozumiem upadaniu do vyšších úrovní snov
Kdo je tady ředitel? (2006)
Komedia od oblubeneho Larsa milo prekvapila, trosku menej masaker ako ine danske komedie..
Kdo to tam zpívá (1980)
Zaujimavy pribeh, hlavne s ohladom na rasizmus, ta vojna v tom az tak pre mna nehrala ulohu. Pekna hudba aj texty. Na mna trosku stara kamera, ale kde uvidis pec v autobuse..
Pořád jsem to já (2014)
Ťažká záležitosť ako sa s tým vysporiadať pri človeku, ktorého poznáte úplne inak