Recenze (284)
Tetovaný (1968)
Jak už bylo řečeno, nádherná komedie o přátelství. Lepší popisek k tomu nesedí :) !
Kukuřičné děti (1984)
Podle mě výbornej film, kterej je napínavej od začátku do konce a děsivá atmosféra tomu dodává parádní šmrnc.
Pařba na třetí (2013)
Za Alana jsem rád, ale zbytek se moc nevyvedl. Oproti prvním dvou dílům tomu něco dost chybí. Radši bych možná uvítal kdyby se pokračovalo v probrání po párty jako tomu bylo v jedničce a dvojce.
Lesní duch (1981)
Jedna z legend hororové scény. Miluji ten film a tu děsivou hudbu. Hlavní hrdina zahrál skvěle. Remake mne zklamal...
Protivný sprostý holky 2 (2011) (TV film)
Vcelku stejné jak první díl až na nesympatické herce.
Řetězová zpráva (2010)
Nápad dobrý, jinak všechno špatně.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
U všech šesti dílů sem byl zažranej od začátku dokonce. Georg Lucas natočil nezapomenutelnou a kultovní ságu. Cenim
Prci, prci, prcičky (1999)
První tři díly týhle bezvadný komedie, jsou nezapomenutelný. A Styfler je prostě Styfler.
Štěstí ve hře (2007)
Jelikož miluji poker tak musím tomuhle filmu dát plný počet. Asi nejlepší film o pokeru.
Casino (1995)
Casino, hazard, gemblerství, Sharon, De Niro a samozřejmě nervní Joe peci. Co víc chtít.