Recenze (284)
Setkání v červenci (1978)
: ) Tenhle film pokaždé pouštim v TV. Mám rád všechny filmy, kde je Tomáš Holý. :)
Přízrak univerzity (2001)
Né moc povedená vyvražďovačka studentů univerzity. Někdo se mstí a oni pikají.
Burák v Tokiu (2008)
Další animovaný filmeček z dílny PIXAR se jako vždy povedl. Vtipnost a pěkná animace prostě nemá chybu.
Pozemšťané (2005)
Dokument o otřesném chování o zvířatech. Teprv teď si uvědomuji co zvířata musí vydržet za bolest, aby se lidé najedli v Mcdonaldu, nebo aby mohli nosit krásné kožené boty.
Frozen (2010)
Výborný snímek, který skutečně mrazí. Děsivá atmosféra, k tomu všemu bouře, vlci. Děsivý film u kterého jsem mrznul i já. Skvělí nápad. Nekompromisních 5*
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Lepší než první díl to ANO. Ale nijak zvlášť nepřekvapilo. Brutalita je pěkná to ano, ale příběh a scénař...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Neni to historický film, spíše je film natočen ve stylu vyvražďování. Leonidas táhne proti ohromné přesile. Film je kvalitní a záběry a kamera musím uznat opradu skvělé. Trocha počítačové animace neuškodilo, filmu to dodává šmrnc.
Noční můra v Elm Street (2010)
Mrzí mě to čekal jsem něco lepšího :( dávám 4* jen kvůli tomu že je to Freddy a mám pro něj slabost. Jinak je to špatné :(
Lucie, postrach ulice (1983)
Druhý díl mě bavil více, ale první si také zaslouží 4 *.
...a zase ta Lucie! (1983)
Velice vtipné. Pěkný příběh a celkově moc dobré.