Recenze (32)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Ja viem, mnohym sa tato cast zda nudna, najslabsia, zbytocna...Ale mne nie, asi som presne cielova skupina tohto filmu, asi preto ze zboznujem X-men, asi preto ze herecku zostavu v tomto dieli povazujem za skvelu, a scena Quciksilvera mi vyrazila dych...Celkovo mam dojem ze Apokalypsa patri v sucnasti (2016) k technickym vrcholom vo filmovom svete, nemozem si pomoct ale ja som sa perfektne bavil
Marťan (2015)
osobne urcite odporucam tento film pozriet, stoji to za to, je tam aj trochu toho napatia, trocha zabavy, Matt Damon v tejto ulohe vyznie az prekvapivo dobre, po dlhsom case som bol v kine a nelutujem..a co sa tyka cinskej linky, nuz taka je realita musime si zvykat ze dnes je Čína vazne vsade:)
Kukučka (2015) (seriál)
a ta za tie pekne slovenske herecky buchnem aspon jednu hviezdu, inak sra.ka ako aj 95% nasej tvorby :D
Rychle a zběsile 6 (2013)
neskutečná kravina
Takoví normální Američané (2013) (seriál)
priebezne po 6 casti davam 60% uvidime ako sa vyvinie zbytok serie
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Tie chvile stravene u stolu v bare, vsetci spolu tomu sa proste nic nevyrovna ...
Dexter (2006) (seriál)
prve 3 serie ma dokazali drzat v neuveritelnem napeti a zžiti sa s hlavnu postavu :) a okrem s mojho pohladu slabesj 4-tej serie pre mna stale jeden s Top serialov
Hra o trůny (2011) (seriál)
Khalessi, bastard,dragons, white walkers... :)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Klop, klop ,,Who is Best? ,Penny? ,Who is best? Penny? :DDD
Griffinovi (1999) (seriál)
tak ulitle, tak silene, nekorektne vtipne, blaznive,mimo, drsne az to je cele dokonale